بعد از تماشای بازی‌های مهم هفته نخست لیگ برتر، حالا وحید هاشمیان به قطر رفته تا عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در این کشور را زیر نظر بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم خیزش گردوغبار و استمرار شرایط آلودگی هوا در مناطقی از استان تا روز دوشنبه ۲ مرداد خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
اصفهان- مدیر مجموعه جهانی باغ‌موزه چهلستون از اتمام مرحله پایانی مرمت سقف ایوان چهلستون تا پایان سال جاری خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان تا پایان هفته جاری خبر داد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی در شرق و شمال استان طی سه روز پیش‌رو خبرداد.
دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان نخستین دوره رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان با معرفی توانمندی‌های فناورانه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته و احتمال تنش دمایی برای محصولات کشاورزی خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا جمعه ۱۹ اسفندماه اکثر مناطق استان را فرا می گیرد.
اصفهان- سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: مصرف آب در اصفهان در ایام خانه تکانی بین پنج تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و در پیک مصرف روزهای پایانی سال تا ۲.۵ مترمکعب بر ثانیه کمبود آب داریم.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سمیرم با ۵۱ میلیمتر رکورددار بارش‌های شبانه روز گذشته است، گفت: ارتفاع برف طی این مدت در فریدونشهر نیز به ۸۰ سانتیمتر رسید.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی در این استان تا روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ادامه دارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سکون جوی و انباشت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد اما این جریانات پایدار از پنجشنبه ضعیف می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ماندگاری توده هوای سرد و سکون جوی تا پایان هفته جاری خبرداد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و سرمای هوا در این استان تا پایان هفته جاری خبرداد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش تدریجی دمای هوای استان بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد تا اواسط هفته پیش‌رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم در شبانه روز گذشته رکورددار میانگین بارش‌ها بوده و بیشترین برف در فریدونشهر باریده است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: همه واحدهای ریخته‌گری، با تسهیلگری‌های انجام شده و پیگیری دستگاه‌های مسئول تا کمتر از ۲ سال آینده از شهر اصفهان خارج می‌شوند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش آلودگی هوای کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان از امروز تا اواسط هفته جاری خبرداد.‌
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به اندازه مسافت تهران تا اصفهان امسال آسفالت ریزی داشته ایم که این میزان معادل ۵ بار آسفالت کردن خیابان ولیعصر است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.
اصفهان- یک سال از هشدارهای جدی کارشناسان درباره وضعیت فرونشست زمین در شهر اصفهان می گذرد اما در این مدت اقدامی جز برگزاری جلسات نافرجام انجام نشده و زیر پای شهر خالی تر شده است.‌
اصفهان- یک سال از هشدارهای جدی کارشناسان درباره وضعیت فرونشست زمین در شهر اصفهان می گذرد اما در این مدت اقدامی جز برگزاری جلسات نافرجام انجام نشده و زیر پای شهر خالی تر شده است.‌
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دوره خشکسالی در این استان تا ۴۵ روز آینده کماکان استمرار خواهد داشت.
سومین دوره مسابقات بوکس المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده‌سنی نوجوانان از 9 تا 14 مهرماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ